Vilken dag är det?

Dagarna går i ett när man bor hemma.
Gick upp vid sju idag för att göra syskonen klara för skola och dagis, det började med att Benji ville ha en smoothie till frukost. Och visst snäll som jag är så fixade jag det.
Bara det att jag glömde locket på och det resulterade i smoothie i hela köket. Kul!
När alla lämningar var klara åkte jag hem till Pappa för att kolla min post, vilket jag inte hade fått någon. Så då tog jag en joggingtur i det fina vädret. Sjukt skönt väder, det känns som våren snart är här. Tack gud säger jag bara! Denna vintern har vart låååång!
Har tagit en köpp med Emma också, plus lunch och klockan är bara 13.00. Man får jätte mycket gjort :)
Nu ska jag tvätta innan jag hämtar Linnéa på dagis.
Ciao
Såhär ser trollet ut på morgonen, mysis!
Emma
Moi i solen.




Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0