Tidaholm

Och då var man Tidaholmare igen då. Känns helt okej, fast det har gått väldigt fort sen jag sa upp mig från jobbet. Men nu är jag här iallfall, igår anlände jag till Pappa för att flytta in i ett rum där. Fick ett välkomst paket som bestod av två flaskor vin!

Fixade iordning lite i rummet, och väntade på att Tingo skulle komma till den lilla staden. Hon kom vid fem och vi begav oss till Casey´s för en kaffe. Klockan 18.00 så stängde Casey´s och vi visste inte vad vi skulle göra. Ringde till Isse för att se vad hon gjorde, och hon skulle gå på Ladies Night här i Tidaholm. Det visade sig vara en liten tillställning med dans, och olika företag som sålde sina saker. Så jag tingo, kömö, isse, vincent, jenny och Elisabeth gick runt där och kikade lite.

När det hade gått en timma så tröttnade jag och åkte hem till Pappa igen och mitt flickrum. Låg i sängen och kollade solsidan marathon!

Idag vaknade jag vid tio, för att bli hämtad av Tingo. Begav oss till skövde för att fixa hennes naglar, tillbaka till Tidaholm för en fika på casey´s, först dagishämtning av Linnéa snacka om att vara glad att jag är hemma.


Nu blir det vin med fina flickor ikväll!

Och än har jag inte panik..... haha...








Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0