Slarvisar behöver ett skal på sin iPhone

Precis som din iPhone behöver en!
Precis som en sköldpadda så behöver min iPhone ett skal på sig för att överleva. För när faran är framme kan min iPhone krypa in i sitt skal och skydda sig från allt ont! Jag är nämligen en riktig slarver och råkar alltjämnt tappa min iPhone i backen vilket gör att jag hade varit tvungen att köpa en ny mobiltelefon typ varannan dag om jag inte hade haft ett iPhone 4 skal.
Fördelen är ju att det faktiskt finns ett gäng snygga såna att köpa på nätet nu! Det finns allt från Hello Kitty-skal till Gucci-skal juh. En del av dem gör ju faktiskt att luren blir snyggare än från början också. Och vissa döljer varken fram eller baksidan utan täcker endast kanterna och gör att den e lättare att hålla fast i handen!
Så vad vill jag ha sagt med detta? Köp ett skal till din lur för fasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0