Jag är den nya supermorsan.

Eftersom mamma är borta i några dagar för att vila upp sig kan man säga, så är det jag som ordnar upp denna familj. Jag har mina syskon att ta hand om, enkel match tänkte jag. Simon 15, Benjamin 11 & Linnéa 4.

Och visst det är enkelt, men herregud vad mycket man ska hinna på en dag. Det är väckning av barn, frukost till barn, ta fram kläder till dom. Se till så att dom två stora åker till skolan i tid. Lämning av min Linnéa på dagis. Hämtning på dagis, mellanmål, se till så att dom gör sina läxor, packning till ishockey träning, laga kvällsmat, se till att dom kommer i säng. Min låtsas pappa åker härifrån vid sex på morgonen och kommer hem vid sju typ.
Men idag så kommer han senare eftersom Simon är och spelar ishockey i Ulricehamn!

Sen så har man ju all tvätt, disk, dammsuga och tända brasan.


Men vet ni vad det bästa är, jag älskar att få vara en del av detta! Vara här för min familj! Kärlek!



Jag hann med en liten fika med Isse och lilla Vincent idag också! Härligt!

Nu blir det halv åtta hos mig!


Sov så gott!






over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0