Glömde..

Har ni drömt någon förbjuden dröm någon gång?
En riktig sex dröm, ja vad fan sex är naturligt och varför ska man inte skriva om det?
Ni vet en sådan där dröm som är så verklig så den nästan blir otäck.
Och när ni vaknar dagen efter så tror ni att det har hänt på riktigt?!
En sådan dröm drömde jag i natt. En kille som jag träffade i några månader har en kompis.
Han drömde jag om i natt. Herregud! Vi hade sex och så kom "han" på oss!
Och jag har dåligt samvete idag, även fast det bara var en dröm.
Hjälp! Haha..
Kände bara att jag behövde lätta mitt hjärta :)
Oooopppssss.....
Just det min underbara Mamma fyller år i dag. Grattis fina Mami <3
Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0