Tur att man inte är en toppbloggare.

Då skulle jag nog ha många som skrev arga kommentarer. För att inte blogga på fyra dagar är döden för vissa, men vad ska man säga. Jag har ett verkligt liv också, tro det eller ej. Haha :)

Helgen som var spenderades med trevligt sällskap. Vi har lagat god mat, myst och bara tagit det lugnt. Lite vin skadar ju inte eller hur?! Helgen gick väldigt fort och saknaden smyger sig ständigt på.

Idag har jag vart ledig och som vanligt när jag är ledig så är jag bara hemma. Sitter vid datorn en hel dag och bara lyssnar på musik. Fotar lite, kollar bloggar, letar efter dom senaste låtarna. Letar inspiration till att fota. Lite tips och så.

Idag har jag även fått lite inspiration till att skriva på min bok som jag har påbörjat. Har kommit ganska långt faktiskt, och det är sjukt roligt att skriva. Tänk om jag blir författare det skulle verkligen vara en dröm. Fota och skriva. Gärna i Italien på landsbygden, med ett glas vin och en fin utsikt över det otroliga landskapet. Skulle passa mig som handen i handsken.


Nu ska jag laga en bättre middag till min stora kärlek PH. Det blir fläskfilé med ädelost och egna timjanklyftpotatis. Vin är en självklarhet. Red red.





Ha en mysig kväll då.


Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0