Hallå söndag.

Somnade framför tv:n igår, sjukt längesen jag gjorde det.
Efter att ha druckit fyra öl i fredags var jag så bakfull igår, känns även idag. Förstår inte detta. Förr kunde man ju dricka utan att känna något, men det har väl med åldern att göra.

Vaknade vid halv tio, plockade iordning i mitt sovrum där det låg hundra miljoner klädesplagg. Förstår inte hur mycket man har som man egentligen inte använder. Rensa kanske? Nu har jag gjort iordning disken också!
Duktig.


Nu blir det jobb 13-18 skönt pass.


Hörs senare.

Over and oiut/dsdikf


Kommentarer
Postat av: PH

"Förr kunde man ju dricka utan att känna något"? Du skojar med mig va? haha

2011-01-21 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0