Godmorgon Tidaholm!

Ja nu var man här igen. Tätt mellan besöken, men som sagt jag saknar den lilla staden.
Tänk va livet svänger fort egentligen. För några år sedan när jag flyttade till Stockholm var det med glädje att lämna denna staden. Man kände sig mer osynlig i Stockholm. Alla i Tidaholm känner ju varandra så det är mycket snack. Och jag sa att jag aldrig skulle flytta hit igen. Men nu när man börjar bli äldre så inser man vad som är viktigt här i livet, och det är att vara nära sina BÄSTA vänner och bästa familj.
Igår var det mys i skövde hos min skäggiga man. Han lagade kyckling tortilla och vi drack rödvin! Levande ljus på det och min kväll var gjord. Ganska sjukt att jag åkte över 40 mil för att få sova nära. Men det är det värt. Jag gillar att somna i hans famn och vakna upp brevid honom. Han är så fin :)
Nu är jag som sagt i Tidaholm och ska snart åka till Isse för att mysa lite med Vincent så hon kan vila lite och duscha, du vet sånt man inte hinner när man har fått barn :) Sicken kompis jag är !
Ikväll kommer Tingo! MYS!
Bilden säger ganska mycket om hur jag mår nu :)
Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: dedu

Bra där!

2011-01-14 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0