Thai thai thai.

Blev en mysig lunchdejt med Josefina för att bli upptaderad om vad som händer i hennes liv. Sen så frågade hon mig:" Berätta, träffar du någon kille? Du brukar ju ha ganska konstiga historier. Berätta!"
Hm, ja det fanns mycket att berätta som vanligt om allt och inget. Om alla och ingen alls.
Men det fick oss att säga "Jag fattar inte hur killar tänker" eller "Kan alla killar slute bete sig som svin?" ganska många gånger under samtalet.
Men orkar inte tänka på det!



Hann förbi jobbet också, satt med Carina när hon käkade lunch och sen lite prat med Fabbe. Vidare till söder för att gå i affärer, men jag gick in i en, sen kände jag inte alls för att handla. Jag hade thailand i baktanke. Väldigt bra gjort för att vara mig. Jag kanske till och med kan bli ekonomisk? Finns det hopp tror ni?

Så nu sitter jag här, lagat matlåda till Ulas thaigryta med nudlar fick det bli. Hoppas det duger åt min fru! :)

Köpte endast en sak idag:




Fortsättningen på Ego Girl med snyggingen Carolina Gynning!


Sååååå... Nu blir det te, lägga sig i soffan och börja läsa Carolinas kloka råd och ord.


PS! Någon som vet någon billig massör eller akupuktur här i sthlm? ds!




Puss.
Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0