Scchhaaabooom!

Dagen slutade bra ändå.
När min lilla ph kom hem så begav vi oss till willys för att panta lite burkar och inhandla mat. Så nu har vi lite. Jag tänkte på thailand så det blev ekonomisk shopping. Mitt nya jag så att säga, för nu jädrar ska jag bli ekonomisk. Inga mer taxiresor för över 1000 kronor på en kväll. Haha.
 Så ikväll blev det fetaostbiffar med en kall vitlökssås och basmatiris. Lovely.

Så idag så har vi betalt ena delen för flygbiljetten till Krabi, måste nypa mig en gång till.. Jag kan inte förstå att jag äntligen ska dit! Wiiie!





Ser ni? Jag kommer passa in där, tro mig!!




Francesco Coco skulle också passa in där. Oh herre jisses!


Nu blir det sängen. Imorgon en ny ledig dag att ta vara på (slösa)

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Becca

Oh vad härligt att åka till Thailand. När ska du dit?

2010-09-03 @ 12:23:24
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: dsdikf

Ja visst är det. Vi ska dit den 28:e januari i hela tre veckor. Har du vart där?

2010-09-03 @ 12:35:21
URL: http://dsdikf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0