Kommer ni ihåg?

Min stamkund som jag berättade om? Gösta, han fick en storke och blev förlamad och tappade talet. Jakob som jobbar på mitt jobb fick ett mail av hans dotter som skrev att han var på bättringsvägen. Så skrev hon vilket hem han låg på.
Så igår efter jobbet var jag och Jakob till Gösta på hemmet för att hälsa på! Vi köpte ett godsedjur, en tiger!
När vi kom in där låg han bara i sängen. Han började gråta direkt! Jag höll hans hand. Han är en fin människa Gösta. Svårast var nog att han inte kan prata, han bara skakade på huvudet typ som " det är synd att jag inte kan få fram något" Allt är bara så sorligt. Men tack gud för att han lever.
Fint var det. Men också jobbigt tänkte när Brita låg på hemmet det sista.


Nu kommer Madde hit på middag. Jag har lagat bakad potatis, vitlöksmör och kotletter. Sallad med tomat, mozzarella, sojabönor, rödlök  & olivolja.


Nu blir det Idol. Ta hand om er!


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0