Gösta.

Min stamkund Gösta har lämnat denna världen och försvunnit in i en bättre värld. Jag önskar att jag hade fått lära känna dig bättre. Du var en underbar person Gösta. Du gjorde min dag när du visade dig på Thelins. Ditt leende och ditt glädjande humör som smittade av sig.
Alla berättelser vi fått av dig. Du är min idol.
Himlen har fått en av dom vackraste änglarna till sig. Och här på jorden så saknar jag dig. Men jag är glad att jag fick träffa dig en sista gång Gösta. Jag kommer aldrig glömma din sista tår, din sista styrka som du gav min hand och den starka kramen som jag fick.

Gösta vi ses någon dag och då vill jag höra allt om ditt liv. Då ska vi sitta och prata i timmar!

Tills dess så ta hand om dig!

www.gostastromdahl.se

Din Gullunge!


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Fabbe

:( Jag fick inte träffa honom en sista gång :( Rip Gösta! <3

2010-09-29 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0