En dag i mitt liv.

Idag har jag varit ledig. Jag har ägnat den dagen till mig själv. Gick upp vid halv tio, tog en kopp kaffe startade datorn och kollade på svtplay.se Först ur gårdagens Agenda, sen I Annelie. Svt är är grymt! Finns allt man vill se där. Ingen jobbig reklam dessutom.
Åt lite frukost. Lagade lite middag. Duschade och gjorde peeling, allt sånt där som man aldrig annars unnar sig. Men idag har det vart vardagslyx här som heter duga.
Satte ut tre par helt oanvända skor på tradera också. Får väl se om det är någon som nappar på det :) Mitt användarnamn om ni vill in och kolla är givetvis dsdikf.
Rensade lite i garderoben (fick lite ångest över alla onödiga köp)

Nu ikväll så blev det spaghetti med fiskpinnar, sjukt gott faktiskt! Även lite idol.

Men jag är helt slut nu. Nu börjar jag mitt 5 dagars pass imorgon. Soooooo here i come. (THAILAND)






Godnatt mina vänner.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0