Duktiga jag.

Idag tog jag på mig ett extrapass på jobbet. 6-15 även imorgon, för jag tänker thailand!
När jag kom hem idag, så var jag ute och sprang en runda sen så bokade jag tvättid. Så det gick dagen/kvällen ut på. Tvättat 3(!!!!!) ikea kassar med tvätt. Räknade mina trosor. 45 stycken och då har jag 10 kvar i byrålådan! Helt fantastiskt! Såååå nybäddad ikväll!

Lagat lite mat, och kikat runt lite. Idol, det nya humorprogrammet på fyran och även lite efterlyst!

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon så är det jobb igen! 04.30 ringer min ljuvliga klocka! Underbart, jobbar med Carina och Cissi imorgon. Lovely!

Ps! Min nya dammsugare som jag köpte har flytt till Estland! ds! Sjukt!



Precis!!!


Nu ska jag hoppa på min ulas som ligger i soffan och mysa mig in i hennes nacke och pussas lite!



Sov så gott mina vänner!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0