Devaladejasaälle?

Ledig fredag, ledig fredag och ledig fredag.
Vaknade strax innan klockan ringde vid nio, skönt att vakna så tidigt av sig själv!

Gick ner till Ica för att handla, den ica är verkligen kass. Några indier som jobbar där, man går dit bara för att köpa mjölk och så vidare. Jag gick ner för att köpa ciggaretter. Han frågade givetvis om leg, eftersom jag ser så ung ut eller så är det för att jag är kort. Haha. I vilket fall så kollar han först på mig sen ner i passet igen. Så säger:
han " Det är inte du.."
Jag: Jo det är jag.
Han: Nej det är inte du. Kanske det är din syster.
Jag:Det är jag kolla mitt kort också.
Han: Nej kanske din systers.
Jag: Men det är jag!
Han: 86.....(tittar upp och tänker)
Jag: Ja då är man 24 år.
Han: Du är säker på att det är du?
Jag: JAAAA!!
Han: Okej, men jag tror inte det.

NEHE??! Åh! Till slut så fick jag köpa cigaretter.

What?




Nu ska jag snart in till stan iallfall och fika med bästa Karlebo. Söder söder söder love love love!



15 år?



18 år?



24 år. Rätt indier!!!





Är ni taggade för fotbollen idag?
Jag tippar på att det blir 3-1 till Sverige!



Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Dedu

Jävligt het 24 åring dessutom ;)

2010-09-03 @ 12:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0