Älskade kunder.

Dagen började ju med lite ilska över SD.
Åkte till jobbet för att säga hej då till fina Andrea som ska ut och resa i två månader. Kommer sakna henne till tusen. Vem ska nu ligga sked med mig i sängen? Men jag är glad för hennes skull, hon är värd detta. Komma ifrån allt. Jag skulle gärna byta plats :)
Gick in på jobbet iallfall för att ta en kaffe innan jag började. När Cissi säger, det är en present här till dig. Va? Till mig sa jag. Ja från Lisa och Magnus. Dom sa att det var till den lilla söta korta tjejen.
Så var det en fin liten påse, och innuti den så var det inslaget i fint papper.



Nagellack, parfymdoft, läppglans från Lancome, ett annat läppglans, spray & massa annat.


Hur glad blir man inte då? Jag kan med gott samvete säga att jag måste vara en jäkel på service !


Så tack!!!!!!

Efter Andreas farväl så jobbade jag och Fabbe vidare. Vi fick jobba i t-shirt idag för skjortorna var smutsiga. En dam kommer fram till mig och lutar sig frammåt. Hon säger :"Jag måste bara säga att ni är jätte snygga idag flickor!" Bara en sån sak gör så mycket.



Nu ikväll så var jag och Nathalie och fikade på söder. Sjukt mysigt! Mycket skitsnack som vanligt. Jag dör hoe.. Haha.


Nu måste jag fixa lite här hemma, mysa med sambon innan hon somnar också.


Kärlek.


Ps! Bra jobbat idag Tingo, som jobbade ett 13 timmars pass. Duktig flicka! Pengar till Thailand!



Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Pussilago

Jag saknar dig!

2010-09-21 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0