Det snurrar i mitt huvud.

Oj vilken dag.
Jag har hämtat min nya kamera, och givetvis så var jag som en barn på julafton. Ph mötte upp mig på South of folkungagatan, där vi drack kaffe och bollade idéer. Jag älskar när vi sitter och gör det. Känns som man får hur mycket energi som helst.
Snart kan en dröm gå i uppfyllelse.
Kunde inte hålla mig så jag packade upp kameran där på caféet men fick vänta tills jag kom hem för att ladda batterierna.
Och det har min kväll gått ut på, att fota, lära mig kameran. PH är en fantastisk lärare måste jag säga. Så snart kanske man lär sig fota hyffsat.

Kollade även på Robinsson, lite otippat att gurkan var med eller? haha.


Ne nu måste jag duscha, och fixa lite saker som jag har glömt av idag.

Hoppas ni har haft en bra dag i det gråa höstvädret. Vad har ni gjort för kul?








Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0