Den enda.

Som skulle förstå mig nu är Brita min gammelmormor som gick bort för 1 år, 3 månader & 21 dagar sedan.
Hon visste allt. Hon vet vad jag gick igenom.









Jag saknar dig!

There's so much more left to say
If you were with me today face to face

I never knew I could hurt like this
And everyday life goes on like
"I wish I could talk to you for awhile"
Miss you but I try not to cry
As time goes by
And it's true that you've reached a better place
Still I'd give the world to see your face
And I'm right here next to you
But it's like you're gone too soon
Now the hardest thing to do is say bye bye



Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lilla Britta, så söt hon var och rolig.Förstår din saknad. Jag saknar min farmor Iris så mycket att det fortfarande gör ont i hjärtat efter så många år. Kramar till dig min skrutta!

2010-10-05 @ 15:38:44
Postat av: Marika

Bästa Brita...saknar henne också så oerhört mycket. Så trygg , så go o alltid så glad <3<3<3 Kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och hon finns alltid med oss. massa kramar till dig min bästa pernilla <3

2010-10-05 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0