Underbar dag!

Igår så åkte jag hem till min kära hemstad. Var välbehövligt! Bonusen var ju att jag får stanna här tills Tisdag. Som tiden ska utnyttjas till fullo!
Igår när jag kom hem så var kära morbror med familj här, ja minus Sebbe och Mickan då. Mormor och morfar var också här. Vi åt pizza, faktiskt från pizzan som slaktade får nere i källarn som det var så många skriverier om, men nu har dom tydligen bytt ägare, så inget färskt fårkött där inte!
Iofs så åt vi kyckling pizza och en jamaica, jaja nog om det. Haha
Blev en väldigt lyckad kväll. Fick även födelsedagspresent av morbror också, en bag in box och ett smultron vin, han vet vad jag vill ha :)



Dagen idag har vart helt underbar. Började dagen med en kopp kaffe och kollade igenom alla VB (Lokaltidningen)
för att se om det hade hänt något roligt på sistonde.
Sedan tog jag mig en dusch och fräschade till mig lite, blev upphämtad av Isse, Jimmy, Jenny och Anna. Vidare mot Vättak där det var dop för Kömös lilla underverk Nora.
Mycket trevligt, fin kyrka och god smörgåstårta med prinsess tårta och kaffe till efterätt!

När vi kom ner till stan så drog jag och Jenny till Wik och Sebastian som har blivit husägare! Otroligt fint hus! En snabbvisit blev en lång kväll med kaffe, vin, köttbullesmörgås och massa tjöt. Trevligt!
Wik har pli över sin man iallafall, haha det gillar vi! Dagens sköna kommentar, Wik lutar sig lite fint med Sebastian och säger "Men du gillar ju när jag bestämmer " Haha!! Gött!

Lite bilder från dagen.


Moi.



Fina Anna som väntar barn om två veckor.


Bland dom finaste kyrkorna som finns.





Pappa Roger Mamma Jenny och lilla Nora.


Jenny, Anna, Isse & Jimmy


Tårta.


Dom glada Husägarna!


Anna in action.


Jenny gör lite nytta.


foto:dsdikf


Tack för idag.
Imorgon blir det morsdag middag hos mormor och morfar ute på landet. Äntligen härlig luft!


Sov så gott.

Ps! Andra helgen i rad då jag inte festar! Eloge mina vänner eloge....! Ds!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0