Mitt 24:e år som P.

Idag är ingen vanlig dag för det är Pernillas födelsedag hurra hurra hurra! haha.

Jaha, då har man fyllt 24 år, tyckte inte alls det var längesen man var 15 typ men aja, here i am.
Men ingen åldernojja här inte. Jag är glad att jag lever, spelar inte så stor roll hur gammal man är. Bara man får vara hyffsat frisk och ha när och kära omkring sig. Oj det var vuxenpoäng där ja....!

Igår så kom vi aldrig ut. Vi velade fram och tillbaka sen tillslut så tog vi beslutet runt klockan 2 att nej vi stannar hemma, det är ju trots allt en dag imorgon också.



Idag har vi vart i sickla centrum, lunchat med Ashkan & Karlebo. Fick en jätte fin present av karlebo. Hon har vart i New York precis. Och detta fick jag:



En fin kalender med New York´s "heta" brandmän. Plus ett par snygga trosor från Victoria´s secret. LOVE LOVE LOVE! Tack fina karlebo!


Nu till min sambos present som också var grym . Kärlekar PH!


Aaaaahhhh! Att få se min man på scenen kommer bli grymt! Love!




Nu väntar vi in Andrea för lite te i vårt fina kök. Sen får vi se vart kvällen slutar. Ville egentligen gått på Superior Challenge idag !


PS! Bobby & Anna Hibbs fyller år på samma dag som jag :) DS! Haha



En glad 24 åring.

Tack för alla gratulationer!

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Jag vill också vara med eeeer! =(

2010-05-01 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0