Middag & Petter

Igår så låg jag och PH ute i solen hela dagen, läste bok och drack kaffe. Helt underbart väder!
På kvällen kom Karlebo hit på middag, det blev thaisoppa med räkor & vitlöksbröd.
Och mojitos. Mycket gott!

Vid nio drog jag och ph in till Berns för att se den snygga Petter.
Mycket bra var han! Mycket snygg var han också.
Vidare till Magenta och sen soli.
Tack min fina fina ulas för en oförglömlig kväll. Det var vi som ryckte ur sladden och fick igång dansgolvet på Berns.

High five!





Sambon gör mojitos.



RYCK UR SLADDEN!



My man.



bild. finest.se





Idag så vaknade jag halv tre! Herregud så länge har jag inte sovit på år och dagar.
Drack lite kaffe sen så tog jag en löprunda. Har hittat paradiset här nu. Satte mig vid fyren för att rensa mina tankar lite..



Här skulle jag kunna bo.






Lovely.





Nu blir det sex and the city.


Sov så gott.


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0