Familjen.

Idag har jag vart ledig, började dagen med en kopp te vid köksbordet.
Jag och sambon med varsin dator, lyssnade på musik och njöt av dagen. Ledig dag. I love.

Vid halv tre så kom min kära familj hit. Dom har åkt 40 mil fram och tillbaka för att lämna KAFFEBRYGGARE så äntligen får vi vårt kaffe på morgonen. Två byråer, köksstolar och lite annat smått och gott.

Fick en fin inflyttningspresent, en lykta !
Fick även födelsedagspresent av mormor och morfar, lite pengar och fina strumpor. Härligt.
Vidare ner till Sickla Centrum där jag fick välja ut födelsedagspresent.
Det fick bli följande:
*Två krukor, en till mitt rum och en till altanbordet
*Duk, ljus och en liten fin sten till altanen
*4 stycken vinflaskor, 3 vita och ett rött
*4 Stolsdynor till utemöblerna
*En blomma
*Ett par grymt snygga leggings från Monki
*Och mat :) haha!

Tack fina ni för en underbar dag!



Fina bror.



Jag och lillebror



Lillebror Benji.



Benji och Linnéa



Hela syskonskaran. Jag är äldst men kortast, nästan.. haha.


Linnéa och Mami.



Familjen påbörjar dom 40 milen hem igen.



Va bra man har det egentligen!

Nu har jag precis ätit lite, har helt glömt bort att göra det idag. Icke bra.

Snart kommer Madde och Tingo för att spana in min och Ph´s nya lya.

Vad ska ni göra i helgen?

Fabbe krya på dig gumms.

Over and out/dsdikf




Kommentarer
Postat av: Francesca

du har nog världens sötaste syskon!!

2010-05-08 @ 07:16:08
Postat av: Mamma

Underbart fin dag....Sååå mysigt...Älskar dig...Kramar från oss ;)

2010-05-08 @ 10:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0