Don´t blame me.

Några dagar sedan man skrev. Inget speciellt har hänt. Bara jobbat tidigt och kommit hem helt död.
Träffade Karlebo en snabbis i onsdags, vi satt ute på vår altan och drack kaffe i solen. Sen rörde jag mig inte på hela dagen, hade så ont i ryggen så jag inte ens kom upp ur soffan. Hur ska detta gå?
Vaknade vid tjugo i ett igår, skönt att få sova ut lite. Drack lite kaffe för att sedan möta upp Olov på stan för shopping. Jag älskar när jag ska med Olov och shoppa, jag plockar det jag tycker är snyggt. Han provar det och frågar vad jag tycker. Tycker jag det är snyggt så köper han! Haha! Perfekt! Hans blivande kommer få det lätt :)
Han köpte massa snyggt igår, så nu blir han fin v.29 på Öland. :)

Idag är det fredag och jag har jobbat 6-14.15. Har fortfarande ont i ryggen men nu är jag ledig i två dagar. Skulle behöva vila upp mig. Hm det får bli ikväll (även fast trädgården har premiär), för imorgon ska jag och wifie gå till Berns för att se min drömkille. Petter! Kommer bli kul!


Just det mormor och morfar kom hem från Italien i onsdags. Har saknat att prata med dom. Mormor och jag pratar varje dag i telefon, om inte två gånger. Hon vet allt om mig, sådant som inte ens min mamma vet. Hon är min förebild och trygghet här i livet min bästa vän helt enkelt. Kärlek!

Ne nu ska jag och PH ta en promenad. Måste röra på fläsket lite.

Hörs senare.

Vad ska ni göra i helgen?

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0