Djungelfest!

Känns nästan konstigt att säga det, men denna dagen har vart helt underbar den också!
Började med att gå upp vid nio, läste VB och tog en kopp kaffe. Sen mötte jag Isse vid rondellen som på den gamla goda tiden.
Vidare mot stan för att möta Kömö, lilla Nora och Anna. Blev en lång lunch och fika på Casey´s !
Följde Anna hem, hon är ju höggravid så var ju tvungen att se så inte vattnet gick eller nått, haha.
Sen kikade vi lite i affärer och käkade glass. Vidare hem till mamma för att sätta oss på baksidan. Drack lite mer kaffe, Nora sov typ hela dagen. Vi är verkligen bästisar jag och hon. Så söt!

Vid fem så kom Morfar och sa hej då till mig! Sen kom mormor..
Klockan sex så var det ju nämligen dags för Linnéas dagis att ha djungelfest! Så jag, mamma och mormor var där och såg dom små liven. Nu inser jag att det är förskolelärare jag ska bli!
Vi hade ju tur med vädret också, så efter föreställningen var det dags för fika ute på gården. Mysigt!

Och nu ikväll så har jag vart med Emma, strögat lite.. Haha! Vart hos Wik och tjötat lite också!



När jag kom hem så hade min låtsas pappa Peter kommit hem från Cypern! Skönt, nu kan mamma sova om nätterna igen! Jag fick en parfym, Burberry- The beat. Just det fick en ny dag och nattkräm från mormor också, den bästa Yvonne Ryding.


Och nu sitter jag här och kollar på Sex and the city! Och ja, det är lika bra hur många gånger man har sett det om och om igen. Helt oslagbart!

Lite ångest att åka hem till Stockholm imorgon..




Dom tre vännerna och Nora.



Så vacker.



Jag & Nora, best friends.



Isse



Linnéa " Dä ä så roligt när du är hemma Pernilla..."





Kärlek mina vänner Kärlek.


Godnatt, imorgon blir jag väckt för att sjunga för lillebror som fyller år !


Sov så gott!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0