Ännu en underbar dag.

Dagen har spenderats ute på landet hos mormor och morfar. Vi har grillat lax och ätit toscapaj!
Helt underbart! Jag älskar verkligen att vara hos dom, så rogivande och fint!
Lantluft!
Vi har kastat pinnar från bron för att springa till andra sidan och se pinnen komma där. Det har alla barnbarn gjort. Haha!

När jag kom hem så åkte jag till min mLi och jocke och lilla mini todie inne i magen! Tog en kopp och tjatade lite. Sen hängde jag med dom till Sofia och Kim som också väntar barn vilken dag som helst! Deras hus är verkligen drömhuset.

Så jag tackar för ännu en underbar dag här hemma hos nära och kära!




Hon har kollat på för många kort på mig. haha.



Tidan


Älskade Mormor & Morfar.



Älskade Mamma



Älskade lillasyster




Lantluft.



Min mLi och lilla plutten i magen!


Foto:dsdikf


Godnatt alla fina.


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Fabbe

fiiina bilder!! Hoppas du haft det bäst!! Miss u!

<3

2010-05-31 @ 21:33:32
URL: http://tpl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0