24 år.

Nu har jag varit 24 i 2 dagar. Det känns ingen skillnad faktiskt, förutom att rumpan har börjat hänga lite mer. Men ge mig några veckor upp för våran trapp som har hela 90 trappsteg. Om jag tar två trappsteg i taget så får man nog en fast liten stjärt igen. Haha.

Min födelsedag i Lördags var kanon.
Jag & Ph partners in crime, först middag här hemma sen vidare till Solidaritet, sen mötte vi upp Mohammed och vidare till Magenta.
Där kom Emile, Hedro & Rudolf och mötte upp.
Vidare till White Room, ph var tydligen för "full" så jag gick in själv med grabbarna. Hörde ni det själv! Vem går in själv utan sin kompis, sin vapendragare, den man delar kök med? Va? Vem gör något sånt, jo JAG tydligen. Herregud vad lite sprit kan göra mig förrvirrad.

Jaja! Dagen efter är ju inte lika rolig alltså, tung huvudvärk & tidig sänggång.

Min födelsedag.


Ser inte så gammal ut va?



Min fina.



BBC





Nu sitter jag och kollar på tv, första gången på en månad. Känns gött, även fast det är en tjocktv!

Imorgon är jag ledig igen.. haha..


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min finaste Pernilla. Älskar dig såååå

2010-05-04 @ 09:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0