Visst kan man sakna att kyssa någon?!

Vaknade klockan 05.20. Fuck bussen går 05.30. Så typiskt mig att nästan försova sig för att man är vaken för länge på kvällarna. Men igår kunde jag bara inte sova, jag låg & tänkte & tänkte & tänkte..

Kom till jobbet 06.20 så jag hann iallfall. ´Men jag ställer klockan 04.15 & ligger alltså & snoozar i över en timme. Orka, bara att gå upp nästa gång! :)

Jobbade fram till 15.00 åkte hem, kokade kaffe & satte mig i soffan för att se på Glamourama. Hann ikapp alla avsnitt faktiskt..

Satte mig på balkongen drack lite kaffe & solade..

Då kom jag & tänka på en sak, jag vill verkligen inte vara hemma nästa jul. Jag gillar verkligen inte julen, så det blir mitt mål detta året först  & främst. Fira julen någonannanstans, eller rättare sagt inte fira den alls!









Så här ser jag ut när jag är borta i mina drömmar & tankar.




Nu ska jag ta mig en varm dusch, sen krypa ner i en nybäddad säng & läsa..
Tänka får vi inte glömma !

:)


Hoppas alla får en mysig natt, det ska jag ha :)


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0