Träningsverk.

Shit va roligt det var att spela idag. Att känna lukten av innebandysvett, hallen & känslan av att ha bollkontroll.
Jag tyckte till och med det var skönt att få ett stenhårt skott på benet. Känslan när det svider till & man ser en boll på sitt ben. Underbart! Jag längtar efter innebandyn!!
Dom första två minutrarna var sjukt jobbiga, jag kände blodsmak i munnen. Men bara man får upp flåset så går det bra. Men jag vet en som kommer ha träningsverk imorgon, men till och med det längtar jag efter!

Mamma tjatar på mig nu " Skriv att jag var bra!!"
Så okej. Mamma var bra, hon är grym, pigg & bra bollkontroll.



Har precis tagit några "strög" som vi kallar det här i Tidaholm med Emma. Det innebär att man åker runt i bilen, varv efter varv & pratar. Åker & kollar massa hus. Haha, trevligt nöje!



Nu ska jag sova, imorgon bär det av till Stockholm igen, ja om nu tågen går, ser inte så ljust ut än.
Hm, men man kan ju inte rå för vädrets makter. Moder jord.

Sov så gott alla gamla & nya läsare. Välkommen till mig!



Puss!



Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0