To much is never enough.

I dag har jag vart i Vreten & jobbat. Snoozade alldeles för länge idag också, men var faktiskt en kvart tidig till jobbet. Behöver någon som drar mig ur sängen, eller en sån där väckarklockan Kalle Anka har på husvagnssemestern. Det vore fint det!
Öppnade City idag på lunchen & fick först syn på Nathalie & sedan på kk´s ex Andreas. Haha, roligt!!

Nathalie var oförskämt snygg i lugg!



I går hade jag dejt med PH. Det blev först film, "Sommaren med Göran", ganska rolig film faktiskt. Plus att jag kom på att Peter Magnusson är ganska snygg.
Konversation...

Jag: Han är faktiskt snygg Peter Magnusson
PH: Nja, han ser ganska gammal ut.
Jag: Tror du han får ligga mycket?
PH: Ja men det tror jag.
Jag: Yes, då är jag näst på tur.

(Scenen när Peter Magnusson ska ta på sig sina jeans & står endast i kalsonger)
PH: Oj, han har nog ganska stor..
Jag: Ja det ser så ut .. (lite glad )
Lång tystnad.....
Jag: YES!!!



Efter filmen kollade vi senaste avsnittet av Glamourama. Michaela Forni är sjukt snygg & naturlig. Dom andra är inte heller så dumma. Anna Hibbs är STÖRTSKÖN! (Kolla på Debatt idag svt1 kl:21.30 då är hon med. Intressant)
Till sist avverkade vi ett avsnitt av True Blood, kan vara det näst bästa efter Sex and The City


Kom hem ringde grannen & frågade vad hon gjorde..
Fick svaret..
Sandra: "Jag ligger & läser & har det skönt!"
Jag: Haha, gött. Ska du med till ICA?
Sandra: Vad ska du göra där?
Jag:Behöver panta lite burkar..
Sandra: Ja det kan göra.. Det blir spännande.

Haha..






Baby what if..





I want some more.



Nu måste jag ta tag i mitt hemliga projekt!

Hörs senare!


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0