Tänk vad..

..många människor man möter. Så många man dejtar som glömms bort.
Haha, undra hur jag kom & tänka på det helt plötsligt.

Kanske är att jag inte har tänkt på Dj på ett tag, känns väldigt skönt!
Förut så tänkte jag på honom det första jag gjorde när jag vaknade & det sista jag gjorde innan jag somnade. Och nu ägnar jag en tanke åt honom igen. Haha. Men nu betyder han nada, han är kaput, finito.

It must have been love.



Jaja, kom precis hem ifrån jobbet, vart på möte...

Om 6 timmar ska jag gå upp. Skönt att sluta tidigt...












Till Dj... Karma, karma! Right back at ya! What goes around comes around!

Det var det sista ni fick läsa om honom!

Nu blir det mys med KK innan jag somnar!


Godnatt alla fina människor där ute!


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: bottom floor

god natt pernilla! fast det har jag ju redan sagt. men jag säger det igen. god natt!

2010-03-15 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0