Sol !

Jag hade rätt, jag har träningsverk idag. Men det är det värt!
Det är lite sådär små skönt att ha det faktiskt!

Nu har mamma suttit i Sj´s telefon kö, för att jag ska få komma hem. Mitt tåg 19.47 var ju inställt idag, så jag åker tillbaka till Sthlm vid 17.45 istället! Ska bli skönt att komma hem igen, även fast jag gärna hade stannat några dagar till! :)




Idag är det sol ute, jag älskar sol! Vilket jag nog inte är ensam om, men solen gillar mig också. Vi har ett speciellt band! Men nu är det Mars, så nu väntar vi bara på att snön ska försvinna!

Snart är det vår mina vänner!!!!




Jag & Ph.





Ge mig vår nu!


Nu ska jag ha lite kvalitetstid med familjen det sista! Kärlek.


Puss å kram!
Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0