Snö ?

Igår var det vår, idag är det tydligen vinter igen. Snön bara öser ner.
Kul. Nja.

Jobbat idag, gick väldigt fort. Mycket att göra på helger som vanligt!
Fick oväntat besök av Peter Forsberg & hans tjej.

Mina bröder kommer skälla på mig när dom hör det, hockeygalna som dom är. Men man kan ju inte be om autograf när man jobbar!

Nu är jag så sjukt trött. Har precis duschat, nu sitter jag & dricker te, camomille. Good shit.


Jag är en trött jävla människa.





Nu måste jag gå & sova snart. Börjar klockan 06.00 imorgon. Sen fika med Christie & sen träffa Karlebo också! Lovely Måndag. Ny vecka & nya möjligheter. HIGH FIVE!!



Sov så gott alla söta.

Ps. Kära gode gud, gör så att det bli vår snart & att jag får fina presenter när jag fyller år. ds! hihi


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0