OJ, va hände?

Herregud, idag har jag legat i soffat. Inte rört mig ur fläcken.

Igår skulle jag åka hem efter jobbet, idag så skulle jag ha tvättat & gjort iordning här hemma. Men icke.
På vägen hem ringer KK & tvingar mig till Ljungrens, hon hade druckit champagne hela dagen. Så jag kom till tog ett glas champagne, karlebo kom & vi gick till Högbergs där jag köpte mig en öl. Sen gick det utför...

KK köper shot, sen blev jag nog bjuden på två..
Vidare till Gamla Stan, vingligt!

Jag brukar inte få minnesluckor, har aldrig vart med om det riktigt. Men herregud, va hände igår?
Vi hade åkt till Soap Bar, gått före alla i kön & bara klev in. Det fungerade tydligen. Jag ramlade igår, så pinsamt. Det var nog inte en gång & inte två gånger utan tre tror jag.

Vaknar med ett sår runt halsen, vad hände där?




Många frågetecken! Så om du såg eller hörde mig igår på Soap bar! Var vänlig att skriv en rad.



Nu ska jag dö i soffan lite till, sjukt att jag fortfarande är sjukt bakfull!


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra jobbat!! :)

2010-03-04 @ 22:54:30
Postat av: dsdikf

Haha ja visst ! :)

2010-03-04 @ 22:57:20
URL: http://dsdikf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0