Ny vecka, inga konstigheter...

Eller hur?
Igår så skulle jag öppna & går upp vid tunnelbanan klockan sex på morgonen, där jag möts av Ghana. Som i sin tur frågar mig om jag har nyckeln in till jobbet, vilket jag inte hade. Så vi stog i över 1 timme i -8 grader. Jag som är "våga vägra vinterjacka" hade min skinnjacka på mig, leggins & en tunn tröjja. Det var kallt. Så veckan började alltså med konstigheter. Haha.




Ph kom till jobbet & vi tog en promenad genom gamla stan & söder.
Åkte hem & åt lite mellanmål.
På kvällen var vi bjudna på middag hos Karlebo & hennes pojkvän. Det blev klyftpotatis, lax i ugn & romsås. Sallad också & självklart får vi inte glömma vinet. Väldigt trevlig kväll!
Bra start på veckan.
Tack !





Mys



Firar 6 månader & 1 dag


Sallad.



Wifie



Jojje & Karlebo



Jojje spekulerar i Tiger & Elin´s förhållande


Jag smygtittar


Wifie, Karlebo & jag





Over and out/dsdikf




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0