Mitt begär.

Är det någon form av beroende jag har här i livet så är det Coca- Cola. Jag älskar cola, på morgonen när man precis har gått upp, jag älskar att dricka cola till all mat. Jag älskar kolsyran hur det kittlar i munnen. Undra hur många cola flaskor det har gått åt hittills i mitt liv? Vad tror ni?
Hm, mer än 1000 iallfall.


Men för några veckor sen märkte jag en sak.
Korken på 0,5 l flaskorna har blivit mindre & har grövre ränder än den förra korken...



Nu har jag vart & köpt min cola för kvällen.





Vad har hänt med locket??? Kommer colan smaka lika bra??




Det gjorde den!! YES!!!




Idag slutade jag tidigt, Ph kom för att möta mig. Gick en promenad vid vattnet vid Gamla stan i solen. Lovely!
Vidare till skrapan, tog en kaffe & satt med varsin tidning. Vi i ett nötskal.

Sen köpte vi wienerbröd, choklad donout & morotskaka till kaffet hemma hos mig. Haha.

"Du vill att jag ska bli tjock va? Så min kille gör slut med mig & så du har en chans på mig!"

Mys!



Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0