Måndags dejt.

Idag skiner solen, jag älskar solen när den skiner. Man blir på så bra humör. Och att man är ledig gör ju bara saken ännu bättre!

Ställde klockan på halv tio, väntade på att KK skulle vakna så vi kunde städa hela lägenheten. Så det är vad jag har ägnat mig åt hela dagen, tvättat, städat & tagit några kaffepausar på balkongen. Tack gud för att man har balkong! Och solsida dessutom, HIGH FIVE!

Nu kommer snart Karlebo, vi ska dricka kaffe & tjata massor av skit :)

Senare ikväll blir det in till jobbet på möte, inte kul alls. Särskilt när man redan gått utbildningen 2 gånger.











Uppsatt eller nedsläppt, åh jag har så mycket hår så det går icke.



Och idag fyller min fina fina morfar år. 70 bast, eller som han säger 60+.
Så grattis Morfar <3




Hörs senare!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0