It´s time..

att slänga i lite färg i håret. Jag tyckte faktiskt jag såg mig ett grått hårstrå igår. Kan detta stämma?
Ska man redan börja bli gråhårig?
Fast iofs, jag tänker ju så mycket så det vore konstigt om jag inte fick det :)


Idag har jag legat i soffan & kollat på The Hills, The city & Vampire diaries. Sjukt bra!
Alla är så snygga så man nästan spyr. ;)


Spaghetti & köttfärsås stog på menyn idag, det var längesen & alltid lika snabbt enkelt & gott.



Nu har jag kollat upp lite saker. Jag vet hur min tatuering ska se ut nu! Lovely!


Snart kommer KK då blir det hårfärgning!
Skulle jag passa i blont?







Såhär blev det sist jag färgade..



Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0