Innebandy!

När jag var hm, 14 eller 15 tror jag att det var. Då fick jag upp mina ögon för en ny sport, nämligen innebandy! Förut var det bara fotboll som gällde. Innebandy är så sjukt roligt. Men när jag fyllde 18 så slutade jag, jag vet faktiskt inte riktigt varför. Men det var nog bara för att man ville gå ut mera osv.

Men ikväll ska jag slänga på mig dressen, ta tag i klubban & springa. Herregud hur ska jag orka springa för det första...?! Träningsverk imorgon, svar ja!
Nästan så man skulle filma det här! Haha. '
Efterlängtat iallfall!


Va & fikade med Kömö, Nora & Anna förut. Hur mysigt som helst. Träffade även wik en kortis också! :)

 

Igår så kollade jag ju gamla kort, fastnade för dessa två!

 

Mami & jag!




Jag & mormor <3



Nu måste jag raka mina ben. Haha!

 

Puss

 

 

Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0