Godmorgon!

Vaknade precis, skönt med lite sovmorgon.
Insåg att jag åker redan hem till Stockholm imorgon. Känns som det har gått väldigt fort, men samtidigt har jag hunnit med ganska mycket!

Mormor ringde precis & sa att mitt tåg imorgon är inställt! Okej, hm.. Hur ska jag komma hem? Kanske kan kolla om det är någon som kör lastbil upp till Stockholm, haha!



Sitter nu & dricker mitt goda kaffe, har tagit en chokladmuffins till frukost också. Dom blev riktigt bra!
Fullspäckad dag som vanligt, klockan tolv blir det lunch med Papi. Jag har beställt en "Hälften av varje" från korvkiosken. Det innebär, en låda med hälften pommes & hälften mos. Till det en grillad korv med massor av västkustsallad. Mums!

I eftermiddag ska jag först hälsa på Addisen & kusin på tvätten. Mys! Sen blir det en fika på Julius med Kömö & Nora. Ska ringa Isse & kolla vad hon gör också!



Best friends!



Sen ikväll så ska jag spela innebandy med mamma & hennes gäng! Äntligen!!



Hörs senare! Puss å kram!


Over and out/dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0