And then...

Friday came along.
Skulle vart ledig idag, men snäll som man är ställer man upp & jobbar. Får vara ledig imorgon iallfall, guld värt!

Fredag idag alltså! Jag är sjukt rastlös & funderat på att ringa samtal jag aldrig skulle ringa annars. Haha!
Jag har vinabsitens idag, rött vin. Bli full ligga hemma & lyssna på musik. Men jag hann inte till systemet & alla här i stockholm verkar ha tomt för hemmabruk.
VIN GE MIG VIN!



Vet ni vad jag längtar efter?
Ni vet när det är en varm sommardag & det börjar regna. Doften av regn & känslan av att springa eller dansa i regnet. Den känslan är ofattbar! Plus lukten av skog, frisk skogslukt. Jag har sagt det förut, men dofter I LOVE IT! Förutom äckliga dofter då, det kan va..!




Blöt sommarnatt i Göteborg .



Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0