Vickan gifter sig

Idag ska kronprinsessan Viktoria gifta sig med sin Daniel. Grattis!



Foto: expressen.se



Igår spenderade jag och mica dagen på stan. Först åkte vi till Fältöversten för att visa mitt jobb. Mica shoppade lite. Sen vidare in till Gallerian, lunch på Ming Garden på söder.
Vidare till Sickla Köpkvarter och handlade lite till .

På kvällen lagade vi mat, ugnsbakad lax med färskpotatis, inte dumt alls!
Mica klippte mitt hår och vi gjorde ansiktsmasker osv. Mysig dag!

Nu ska jag färga håret på kusin sen blir det till att åka och kolla på handboll. Min ph spelar cup! Inte en chans att jag går på stan idag, fullt med folk!

Så.... Vi hörs senare!




Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0