Marinas Student!

Idag gick jag upp vid halv fem, drog på mig kläder och begav mig till jobbet!
Hade fin besök idag på jobbet nämligen Charlie Schulman! :) Så söt unge !

Slutade vid 5 i två och skulle springa och köpa en blomma till fina Marina som tog studenten idag, stod i kön jätte länge i fältöversten. Kollade på klockan shit, tio över två, hon springer ut halv tre från Thorildsplan! Så jag kom på den grymma lösningen! Sprang in på jobbet och tog en kanelbulle och en vaniljbulle och drog ett snöre igenom! Se där va bra det blev!

Kom exakt i tid också! Marina hoppas du hade en grym dag, du var snyggast av dom alla som vanligt! PUSS!


Marina


Pussilago



Söta Strandänger


Två Pussilagosar!



Vidare mot Dubbel W för att hälsa på Becca! Sen skulle Andrea hem och tvätta, så jag åkte till Slussen för att möta upp Hanna. Hon åker till Gotland imorgon och blir borta hela sommaren.
När jag står där på Götgatsbacken och väntar på Hanna så ser jag greenpeace, och jag som är lättlurad brukar ju trilla dit, så jag tänkte att om jag snabbt tar upp mobilen och ringer någon så kommer han säkert inte fram.
Jag ringde till Tingo, det tro FAN att inte hon svarar. Direkt när jag tar ner mobilen, så vänder han sig om och säger: "Perfekt precis vad jag väntade på !" Och jag sa: " Jag visste att du skulle komma till mig.."
För att göra en lång historia kort, JA JAG TRILLADE DIT OCH ÄR NU MEDLEM I GREENPEACE OCH BETALAR 50 KRONOR I MÅNADEN! Jag blir så trött på mig själv ibland.

Hanna bara skrattade åt mig, det skulle jag också gjort!
Men kvällen blev mysig, vi köpte med oss pizza från Ciao Ciao och satte oss i Vitabergsparken! Gött med sol och skönt väder!

Bonusen med denna dag var att jag träffade på Karlebo som följde mig till bussen ! :)



Vet ni vad? Imorgon åker jag hem till Tidaholm igen och andas skön luft med min TINGO!!!

Nu ska jag äta nutella, eller nej jag ångrade mig...


Sov så gott små vattenmeloner !

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0