JVHDO

Redan Onsdag.
Lördagen var det utgång som gällde efter att ha sett kronprinsessan gifta sig med sin Daniel.
Mycket trevlig utgång, Viktoria, Sture, Soli och sist White Room. Klart lyckad kväll.

Söndagen däremot var mindre skön, vaknade bakfull och följde Mica till tåget. Det var en mycket mysig helg, gick lite för fort bara.

Igår var jag med Andrea, och jag hoppas att vädret är här för att stanna nu! Eller hur?


Idag var tanken att jag och ph skulle gå upp tidigt för att åka och bada, det gick sådär. Vi vaknade vid elva, ph sprang ner och handlade. Så förmiddagen/eftermiddagen gick ut på att sola på altanen. Med pannkakor massor av frukt kaffe och annat gott.



"I varje andetag finns du med mig, i varje stund. När jag vaknar tänker jag på dig och du är den sista jag tänker på när jag ska sova. Du finns i mig, jag känner när du är i min närhet. Aldrig kommer jag få uppleva din röst igen, men minnena är oförglömliga. Ditt skratt, ditt leende & ditt fina ansikte. Du är saknad, mer för varje dag som går. Så länge jag lever kommer jag att minnas aldrig glömma."

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0