I could really use a wish right know.

Nu har jag inte skrivit på länge igen.
För er som bryr er läs vidare, och ni som inte gör det ciao ;) haha.

I torsdags var jag ledig, mötte upp Karlebo i sickla centrum, va tvungen att köpa lite mat. Vidare hem till mig och drack lite vin. Madde kom lite senare och ph likaså. Mysig kväll!

I fredags efter jobbet tog jag det väldigt lugnt.
I lördags jobbade jag i butiken, helt okej faktiskt.
Vidare hem till PH och mickan som hade lagat supergod mat och blandad goda sommardrinkar.
Satt på altanen och tjatade lite skit.

Sen mötte jag upp Madde och Agnes som var på Viktoria.
Trevlig kväll.
Sen åkte jag hem till min lilla PH som var lite full . Spelade gitarr och myste riktigt. haha. Vi två alltså, tur att ingen ser oss.



Och idag har jag vart ledig, har bara vart hemma faktiskt. Lyssnat på musik och bara tagit det lugnt. Druckit 10 liter kaffe ungefär. Härlig dag!
Börjat skriva lite på en bok också, har en riktigt bra idé känns det som :)



Godnatt you little thing.






Foto:dsdikf


Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Äh du är bara för snygg!

2010-06-07 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0