24 år och vet inte...

vad jag ska ta mig till?

Eftersom man bara har ett liv så ska man ju leva det till fullo, eller hur?
Men jag vet inte vad jag vill göra med livet!
En del av mig skriker efter att flytta hem till Tidaholm igen och stadga mig, skaffa barn, hus & man. Vara nära dom man älskar hela tiden.
Medans den andra delen av mig bara vill tänka på mig själv.
Ut och resa, upptäcka världen. Kanske plugga, skaffa en utbildning.
Börja på massa projekt som gör mig ekonomiskt oberoende. Men hur ska det gå till? Man måste ha viljan och styrkan till att göra det.

Som ni förstår är jag ledig och tänker för mycket. Haha.

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Tiniusbeatrice

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-02-04 @ 16:57:22
URL: http://tiniusbeatrice.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0