Som jag misstänkte.

Jag har gått och blivit sjuk, eller sjuk och sjuk. Lite feber, snorig och fruktansvärt ont i bröstet när jag hostar! Typiskt. Det går ju inte nu när jag ska åka till Budapest på lördag! Men jag får dricka te till en förbannelse nu dessa dagar som är kvar.
Idag så har fina mormor vart här på besök, mötte upp henne vid elva & vi har gått på stan hela dagen.
Blev även bjuden på middag ! Lovely day!
Nu lagar Tingo mat till mig , I LOVE TINGO! Man blir fruktansvärt bortskämd här !
regn regn regn regn regn regn.



pigg?



jorå...




Ha en underbar kväll.
PS! Måste bara säga att säsong 3 av True Blood är grymt, kan inte sluta titta! Ds!
Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0