JVSG.

Ledig dag. Jag älskar lediga dagar. Nu är det bara två arbetsdagar kvar till semester.
Kommer bli så skönt.
På måndag så åker jag och PH ner till Tidaholm för att hämta mammas bil. På tisdag så börjar vi vår road trip på Västkusten (Bästkusten) Halmstad, Varberg, Falkenberg. Sen avslutar vi helgen i Göteborg hos bästa Tingo.

Sen v. 30 så åker jag till Budapest med Pappa. Kommer bli skönt, jag älskar verkligen Budapest! Ahh..



Känner mig ganska duktig faktiskt, jag har vart ute och sprungit 3 dagar i rad nu. Så jag tänkte ge er lite bildbevis på att jag verkligen gör det!


Haha snyggt.


Svettigt.





Igår när jag kom hem så fick jag en liten överraskning av min sambo. Titta vad hon har gjort. Det är små saker i vardagen som gör att man verkligen uppskattar vänskap! Kärlek PH.





Ne nu ska jag ut på en löprunda i värmen. Sen tvätta och inhandla lite saker. Sola däremellan också så man blir brun någongång.


Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0