Hörde jag semester?

Ahhh nu har jag äntligen semester. Resan började i måndags med ett intercity tåg som tog mig och Ph till Tidaholm. Vi hann att åka ungefär i en halvtimme innan vi fick stanna för att det var fel på loket.
Efter cirka en halvtimme så var vi på gång igen. Petro hämtade oss i Skövde och vi åkte hem till Tidaholm.
Vi besökte papi en sväng, även kusin & bästa Addisen.
Vi gick och la oss ganska tidigt för att tidigt ta bilen till Tylösand, Halmstad. Åkte förbi mormor på vägen och fick lite smörgåsar och kaffe. Mysigt!

Kom till Halmstad vid ett och checkade in på Hotell Mårtensson, vilken nostalgi. Haha, midsommar 2005 med 12 tjejer! Oslagbart.
Vi var i Halmstad till torsdag, tog det ganska lugnt faktiskt. Solade på Tylösand och sen va ute och käkade på Sveriges bästa restaurang!
Igår var vi hemma i Tidaholm och hann att träffa många fina människor! Kvällen avslutades med vin på Annas altan med massa skratt och vin!
Tog följe med en lite berusad mamma. Haha, still going strong!



Och nu sitter jag och Ph här i Göteborg. med bästa Tingo, Wik, Hanna, Maya, Jenny och så kommer Ph´s syster Hanna och hennes kompis också. Så ikväll blir det rosé och restaurang besök. I Love Semester! Tingo plingo och schhuuuulman är äntligen i samma stad. High five!!!!




foto:dsdikf

Ses vi ikväll?


Puss!!
Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0