Fragile.

Delta Goodrem- Fragile.
Såhär kan man se ut såhär sent på natten.
..Eller när man är sjuk.
Jag erkänner, klockan är 01.43 och jag ska snart upp. Men jag har resfeber. Jag får jämt resfeber. Plus att jag är sjuk nu också, jag svettas ut all alvedon hela tiden. Min näsa rinner och jag känner mig som en äcklig hamsterbur. Jag behöver tips på sovknep.. Och det är fort. För jag kan inte sova.
Tingo säger att hon ska ha efterfest också, dom stack iväg för någon timma sedan. Så jag kommer nog bli väckt snart iallfall.

Dumma förkylning och dumma resfeber!

Tips mottages tack!

Och om jag inte hinner blogga i morgon vilket jag nog inte hinner. Så önskar jag alla här hemma en fortsatt trevlig helg och vecka. På torsdag kommer jag tillbaka till Göteborg för att festa! Stå ut! Haha.

Puss och kram

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0