Flygrädsla.

Jag har aldrig vart speciellt flygrädd. Bara lite. Jag erkänner jag gillar inte tanken på att man sitter 10.000 meter upp i luften i ett plan med så många passagerare, det väger ju jätte mycket. Det ska ju bara inte gå.
Men nu har jag suttit här och läst lite om flygrädsla. Jag ska nog klara mig även denna gång.
Jag är fortfarande sjuk, men jag hoppas att jag mår lite bättre i morgon.
Klockan 11.45 så lyfter alltså planet från Cityairport, Göteborg till en av mina favorit städer nämligen Budapest.
Vi ska bo på ett hotell som ligger på Margaretahalvön . Ett spahotell! Jag erkänner jag är lyckligt lottad.
5 dagar, och jag hoppas på sol faktiskt! Har ju inte hunnit sola någonting nästan.
Spa spa spa spa spa, det smakar gott i munnen det.
hotellet.
Fina Budapest


Och förresten körs Formel 1 där i helgen, lite roligt eftersom det var Formel 1 förra gången vi var där också, 2005.
Nu ska jag nog börja packa lite, sen vet vi inte vad som händer. Jag borde ju inte gå ut egentligen.
Hörs senare.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0